Merida E-Spresso 410 EQ 2014

Merida E-Spresso 410 EQ 2014

vrijdag 22 juni 2012

2 weken naar de zaak gefietst

Ik heb de omgebouwde fiets nu 2 weken in bezit. Alleen afgelopen maandag de auto gepakt omdat het zo hard regende en ik nog geen regenpak had. Regenpak zit inmiddels ook standaard in mijn rugzak dus de volgende keer ga ik daar ook gewoon doorheen.

Er staat vandaag een aardig harde zuiderwind, daar had ik vanmorgen aardig profijt van want ik moet pal noord naar mijn werk, vanmiddag wordt het goed doortrappen natuurlijk. De accu laadt ik tegenwoordig altijd op de zaak op, dat is voldoende voor een retourtje mits ik niet al te zware ondersteuning gebruik.

Hieronder nog een foto van mijn fiets in de fietsenstalling op mijn werk:

Die rugzak achterop is niet echt ideaal, binnenkort maar eens gaan kijken naar fatsoenlijke fietstassen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten