Merida E-Spresso 410 EQ 2014

Merida E-Spresso 410 EQ 2014

vrijdag 15 juni 2012

Zelfs met hondeweer op het fietsje

Ben vandaag ook met het fietsje naar de zaak gegaan. En dat terwijl ik geeneens een regenbroek aan had. Die moet ik van het weekend maar gauw aan gaan schaffen want ik zit hier nu met een zeiknatte broek op de zaak :)

Maar het ging buiten het nat worden verder prima, heb altijd het idee dat je met een nat wegdek makkelijker fietst en ik reed constant 26 - 28 km per uur.

Ben nu een week in het bezit van mijn omgebouwde fiets en ik kan alleen maar zeggen dat ik er ontzettend blij mee ben, de afstand wordt afgelegd in een uur en als er een harde wind staat doe ik er nog een kwartiertje langer over.

De accu houdt het ook zeer lang uit, ik hoef hem alleen maar op de zaak op te laden. Ik zou in principe 3 ritten moeten kunnen doen op 1 lading maar dat vind ik nog net even te tricky. Het is namelijk wel zo dat de fiets erg zwaar fietst zonder ondersteuning. Dat komt door het toegenomen gewicht van de fiets en de weerstand die de motor geeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten