Merida E-Spresso 410 EQ 2014

Merida E-Spresso 410 EQ 2014

vrijdag 25 mei 2012

Bestelling geplaatst!

Vanmorgen heb ik mijn ombouwset besteld, ik heb er ook voor gekozen om het ombouwen te laten doen in plaats van zelf te gaan zitten rommelen. De leverancier geeft aan dat het ombouwen redelijk eenvoudig is en binnen 2 uur gedaan zou kunnen zijn maar aangezien ik toch intensief de fiets ga gebruiken voor woon-werkverkeer wil ik dat het gewoon goed is. Totale prijs is een kleine duizend euro, dat is wel even een bedrag maar ik zie het als een investering en bovendien ben ik dan meer in beweging.

Ik hoop dat ze begin volgende week mijn fiets op komen halen en dat ik hem dan de week daarop weer heb, en dan gaan we knallen!

Heb mijn set hier besteld:
www.ombouwsetelektrischefiets.nl

1 opmerking:

  1. ongeveer 133 dagen fietsen (à 50 km) en je hebt de kosten van de fiets al terugverdiend aan uitgespaarde benzine... toch?

    BeantwoordenVerwijderen