Merida E-Spresso 410 EQ 2014

Merida E-Spresso 410 EQ 2014

dinsdag 22 mei 2012

Testrit geslaagd!

Gisteren bij mijn lokale fietsenwinkel een Batavus Padova opgehaald, die mocht ik een dag huren voor 20 euro om te kijken hoe het bevalt om 25km naar de zaak te fietsen. 

Ik ging vanmorgen om 7:20 de deur uit en was om 8:20 op de zaak, dus je kunt stellen dat ik gemiddeld 25km per uur heb gereden. Ben zeer tevreden met deze tijd.

De fiets staat nu boven op de IT afdeling waar ik werk bij te laden omdat de accu in het frame zit ingebouwd.



Dat is dan wel een groot nadeel aan deze huurfiets, als ik mijn fiets om laat bouwen maak ik gebruik van een uitneembare accu onder de bagagedrager. Denk ook dat de capaciteit van die accu dusdanig goed is dat ik hem op de zaak geeneens op hoef te laden. Bij deze fiets was de batterij nog 40% vol toen ik aankwam dus hij zou dan altijd bijgeladen moeten worden.

Vooral met dit weer is het in de ochtend lekker fietsen, kwam ook veel vogels tegen, zag een paar hazen rennen en een buizerd op een hek zitten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten