Merida E-Spresso 410 EQ 2014

Merida E-Spresso 410 EQ 2014

maandag 14 mei 2012

Orienteren...


Mijn werk ligt 25km fietsen verderop en met de auto is het zelfs 35km, ik ben het beu om telkens maar al die liters benzine in de Heilige Koe te gooien en na elke tankbeurt 85 ~ 90 euro te betalen waarvan 73% belasting is. Daarnaast beweeg ik te weinig. Vandaar de intentie om een alternatief te zoeken. Ik heb de afstand al eens eerder gefietst op mijn huidige fiets maar dat viel me nog vrij zwaar en het duurde toch wel anderhalf uur voordat ik op de zaak was.

Ben me op dit moment aan het orienteren voor een geschikte ombouwkit voor mijn Batavus Stabilo. Ik heb deze fiets amper 2 jaar en zou er bij het inruilen te weinig voor terugkrijgen dus vandaar de keuze om deze fiets om te bouwen en dus niet voor een compleet nieuwe elektrische fiets te gaan.

Hieronder een standaard foto van mijn huidige Stabilo. Ik ben 1,99m lang en heb framemaat 70. Dus het is beste een grote fiets.

Vanavond even bij mensen bij me in het dorp kijken die een ombouwset van FMH Motor hebben gebruikt voor hun fietsen. Ben benieuwd of dat wat is...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten